Reklamační technik

Nabízíme:

  • zázemí dynamicky rostoucí společnosti s mezinárodním kreditem,
  • možnost profesního a osobnního růstu,
  • práci plnou výzev,
  • možnost věci zlepšovat a posouvat - jakékoliv inovace a proaktivitu oceňujeme, 
  • neformální prostředí a přátelský kolektiv,
  • atraktivní mzdové ohodnocení, které vás překvapí,
  • škálu 15 různých firemních benefitů: týden dovolené navíc, závodní stravování, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, očkování proti chřipce, pružnou pracovní dobu, věrnostní benefity aj.
     

Náplň práce:

  • administrativní řízení reklamací, práce v IS, 
  • posuzování oprávněnosti reklamací zákazníků,
  • návrhy na řešení a předcházení možných reklamací,
  • zpětná vazba zejména pro úseky výroby a obchodu,
  • komunikace se zákazníky.
     

Požadujeme:

  • technické vzdělání nebo zkušenosti na technické pozici výhodou, komunikativní znalost NJ, 
  • schopnost jednání se zákazníky, schopnost argumentace,
  • zkušenosti s reklamacemi velkou výhodou,
  • asertivitu ať již přirozenou nebo vyškolenou, trpělivost, pečlivost,
  • aktivní ŘP. sk. B,
  • PC MS Office.

Přehled

Hořovice

Typ pracovního vztahu:
• Plný úvazek

Požadované vzdělání:
• Středoškolské

Preferovaný nástup:
dle dohody

Mapka