Specialista zákaznické podpory

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní společnosti s mezinárodním přesahem
  • Profesní i osobnostní růst, systematické vzdělávání
  • Zajímavou pracovní náplň
  • Přátelský kolektiv
  • 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní benefity aj.


Co Vás čeká:

  • Komunikace se zákazníkem (telefonická, písemná) seznámení se s případem, zjištění potřebných informací a návrh dalšího postupu
  • Komplexní poradenství zákazníkům (produktové portfolio, příslušenství, náhradní díly, úprava vody, bazénová chemie, funkce jednotlivých příslušenství, chybová hlášení, apod.)
  • Řešení požadavků našich zákazníků popř. předání na konkrétní oddělení (emailem, telefonicky, osobně)
  • Zajištění technického poradenství zákazníkovi
  • Úzká spolupráce s dalšími odděleními (Servis, Reklamační, E-shop, Obchod, Sklad, Účtárna…)

 Co budete potřebovat:

  • Zkušenost s komunikací se zákazníky (z oblasti prodeje, zákaznického servisu, call centra, dispečinku, recepce apod.)
  • Alespoň základní schopnost orientovat se v technických datech
  • Pasivní znalost AJ pro pochopení technických manuálů

  • Máte tyto osobnostní předpoklady, které jsou nezbytné pro úspěch v zákaznické podpoře?
  • Empatie – pomůže Vám vcítit se situace, kterou zákazník řeší, a najít pro něj nejlepší možné řešení.
  • Trpělivost - na podpoře se setkáte s naštvanými zákazníky,  se zákazníky, kteří budou potřebovat danou věc vysvětlit vícekrát, příp.  občas budete muset zákazníkům oznámit něco nepříjemného. To vše je potřeba zvládnout s klidnou hlavou.
  • Pozitivní přístup - pro navození příjemné atmosféry, a to i v komplikované situaci, ve které se zákazník může z jakéhokoliv důvodu nacházet (i laskavý tón hlasu může ledacos zachránit).
  • Srozumitelné vyjadřování - jasná a srozumitelná odpověď povede nejen ke spokojenosti zákazníka, ale ušetří vám také peníze a čas. Místo čtyř emailů napíšete jen dva a ušetřenou chvíli věnujete dalšímu zákazníkovi.

Přehled

Hořovice

Typ pracovního vztahu:
• Plný úvazek

Požadované vzdělání:
• Středoškolské

Preferovaný nástup:
dle dohody

Mapka