Facility manager/Správa majetku a nemovitostí

Náplň práce:

  • řízení provozu nemovitosti– technická správa, revize, dohled nad dodržováním dodavatelských smluv – úklid, zahradnické služby, požární prevence, energetika, odpadové hospodářství atd.
  • zodpovědnost za veškeré dění ve svěřených nemovitostech
  • zajištění výborného technického stavu a provozu nemovitostí
  • komunikace a koordinace s dodavateli a kontrolními orgány (stavební úřady, policie, atd.)
  • řešení havarijních stavů a krizových situací
  • odpovědnost za vedení revizí a servisu zařízení umístěných v nemovitosti
  • zodpovědnost za plnění rozpočtu a plánu financí nemovitosti

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ technického zaměření výhodou
  • praxe v oblasti správy nemovitostí vítána
  • ŘP sk. B
  • znalost práce Microsoft Office
  • proaktivitu, spolehlivost, flexibilitu, preciznost, vstřícnost a smysl pro detail

Co můžete očekávat?

  • Rozmanitou práci, při které se nebudete nudit
  • Stabilitu české společnosti s dlouholetou tradicí
  • Motivující finanční ohodnocení a využívání firemních benefitů

Přehled

Hořovice

Typ pracovního vztahu:
• Plný úvazek

Požadované vzdělání:
• Středoškolské

Preferovaný nástup:
dle dohody

Mapka