Asistent/ka pro oddělení exportu

Náplň práce:

  • Kompletní administrativní podpora obchodníků zahraničního obchodu (smlouvy, reklamace, logistika, fakturace),
  • obchodní administrativa,
  • zpracování dokladů v informačním systému,
  • spolupráce napříč celým oddělením zahraničního obchodu, 
  • nárazové a příležitostné zastupování obchodníků, spolupráce na organizace veletrhů a výstav.

Požadujeme:

  • Dokončené SŠ vzdělání,
  • aktivní znalost AJ nebo NJ podmínkou, další jazyk výhodou, 
  • znalost MS Office, MS NAV výhodou,
  • spolehlivost a pečlivost.

Nabízíme:

  • Zázemí dynamicky rostoucí společnosti s mezinárodním kreditem,
  • možnost profesního a osobního růstu,
  • práci plnou výzev,
  • možnost věci zlepšovat a posouvat - jakékoliv inovace a proaktivitu oceňujeme, 
  • neformální prostředí a přátelský kolektiv,
  • atraktivní mzdové ohodnocení, 
  • škálu různých firemních benefitů: týden dovolené navíc, závodní stravování, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, pružnou pracovní dobu, věrnostní benefity aj.

Přehled

Praha

Typ pracovního vztahu:
• Plný úvazek

Požadované vzdělání:
• Středoškolské

Preferovaný nástup:
dle dohody

Mapka