Asistentka zahraničního obchodu s AJ nebo NJ

Náplň práce:

  • Kompletní administrativní podpora obchodníků zahraničního obchodu,
  • zpracování dokladů v informačním systému: zadávání zakázek do systému, komunikace s výrobou a logistikou, operativní komunikace se zákazníky, 
  • spolupráce napříč celým oddělením zahraničního obchodu, 
  • příležitostné zastupování obchodníků.

Požadujeme:

  • Dokončené SŠ vzdělání,
  • znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni (mluvený i písemný projev), další jazyk výhodou, 
  • proaktivní přístup k práci,
  • systematičnost,
  • dobré vyjadřovací a komunikační schopnosti,
  • spolehlivost, pečlivost a zodpovědnost,
  • MS Office (Word, Excel, Outlook),
  • ŘP skupiny B - aktivní řidič.

Nabízíme:

  • Zázemí dynamicky rostoucí společnosti s mezinárodním kreditem,
  • možnost profesního a osobního růstu,
  • práci plnou výzev,
  • možnost věci zlepšovat a posouvat - jakékoliv inovace a proaktivitu oceňujeme, 
  • neformální prostředí a přátelský kolektiv,
  • atraktivní mzdové ohodnocení, 
  • škálu různých firemních benefitů: týden dovolené navíc, závodní stravování, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, pružnou pracovní dobu, věrnostní benefity aj.

Přehled

Praha

Typ pracovního vztahu:
• Plný úvazek

Požadované vzdělání:
• Středoškolské

Preferovaný nástup:
dle dohody

Mapka