Vedoucí zákaznické podpory

Vedoucí zákaznické podpory

Co Vás čeká?

· zodpovědnost za hladký chod oddělení zákaznické podpory

· odbavování telefonických a emailových požadavků

· vedení malého týmu operátorů zákaznické podpory, distribuce zákaznických požadavků v rámci týmu, kontrola a podpora jednotlivých členů týmů, hodnocení a motivace

· zajištění SLA odezvy zákazníkům

· podíl na zlepšování klientských uživatelských postupů a manuálů

· získávání zpětné vazby na naše produkty a reportování do firmy

· průběžné vyhodnocování výkonnosti a nastavených KPI

Co budete potřebovat?

· Zkušenost z oblasti zákaznického servisu

· Zkušenost s vedením týmu

· Alespoň základní schopnost orientovat se v technických datech

· Pasivní znalost AJ pro pochopení technických manuálů

Co Vám chceme nabídnout?

· Práci s prémiovými produkty, které sledují nejnovější technologické trendy

· Příležitost stát se součástí tuzemské úspěšné společnosti s vlastním vývojem a výrobou

· Možnost se realizovat a profesně i osobnostně růst

· Prostor pro zlepšování procesů a autonomii

· Férové mzdové ohodnocení a bonusy, firemní benefity (dovolená navíc, sickdays, možnost práce z domova, závodní stravování, penzijní připojištění, věrnostní benefity aj.)

· Přátelskou týmovou atmosféru a firemní kulturu se silnými hodnotami

· Nástup možný ihned nebo dle dohody


Přehled

Hořovice

Typ pracovního vztahu:
• Plný úvazek

Požadované vzdělání:
• Středoškolské

Preferovaný nástup:
dle dohody

Mapka