Obchodní manažer pro Českou republiku

Náplň práce:

  • Návrh a realizace obchodní politiky (ceny, platební a dodací podmínky...),
  • tvorba a realizace taktických a operativních cílů a zodpovědnost za jejich plnění,
  • reprezentace organizace na jednáních s obchodními partnery,
  • vedení týmu, jeho motivace a rozvoj,
  • zlepšování procesů v obchodním oddělení,
  • spolupráce na vývoji a implementaci nových produktů.

Požadujeme:

  • Praxe v obchodě B2C, oblast trvanlivých produktů,
  • zkušenost s vedením obchodního týmu alespoň 3 roky,
  • radost z práce v terénu (nehledáme jen obchodníka od stolu),
  • orientace v marketingovým aktivitách,
  • schopnost předvídat trendy na trhu a nebát se inovací,
  • optimismus, identifikace s produkty Albixon a firemními hodnotami, fokus na zákazníka a budování kvalitních vztahů, participativní vedení týmu, efektivní komunikace napříč firmou...

Nabízíme:

  • Zázemí dynamicky rostoucí společnosti s mezinárodním kreditem,
  • možnost profesního a osobního růstu,
  • práci plnou výzev,
  • možnost věci zlepšovat a posouvat - jakékoliv inovace a proaktivitu oceňujeme, 
  • neformální prostředí a přátelský kolektiv,
  • atraktivní mzdové ohodnocení, 
  • širokou škálu firemních benefitů: týden dovolené navíc, závodní stravování, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, multisport kartu, pružnou pracovní dobu, věrnostní benefity aj.

Přehled

Praha

Typ pracovního vztahu:
• Plný úvazek

Požadované vzdělání:
• Středoškolské

Preferovaný nástup:
dle dohody

Mapka