Pro posílení týmu call centra hledáme zodpovědného a komunikativního kolegu nebo kolegyni, který/á se nebojí výzev a rád/a pomáhá zákazníkům.
Jako důležitý člen týmu zákaznické linky budete klíčovým článkem pro spokojenost našich zákazníků, to je pro nás na prvním místě.
Pokud máte výborné komunikační schopnosti a chcete se podílet na budování silného zákaznického centra, pak je tato pozice ideální příležitostí!
Co Vás u nás čeká?
- Komunikace se zákazníky (především telefonická, případně emailová)
- Komplexní poradenství zákazníkům (produktové portfolio, příslušenství, náhradní díly, úprava vody, bazénová chemie, funkce jednotlivých příslušenství, chybová hlášení, apod.)
- Příjem, založení a řešení požadavků našich zákazníků
- Úzká spolupráce s ostatními odděleními (Servis, Reklamační, E-shop, Obchod, Sklad, Účtárna)
Co budete potřebovat?
- Odpovídající praxe je na této pozici nutná - ideálně zkušenost z call centra, telemarketingu, dispečinku, bankovního sektoru apod.
- Schopnost orientovat se v technických datech a chuť učit se o našich produktech, postupech, technologiích
- Silné komunikační dovednosti, profesionální komunikaci za všech okolností
- Prozákaznický přístup, trpělivost, empatie
- Základní znalost AJ pro pochopení technických manuálů
- Odolnost proti stresu
Co Vám můžeme nabídnout?
- Práci s prémiovými produkty, které sledují nejnovější technologické trendy
- Příležitost stát se součástí tuzemské úspěšné společnosti s vlastním vývojem a výrobou
- Možnost seberealizace a podpora vzdělávání
- Zajímavé mzdové ohodnocení
- Týden dovolené navíc, 2 dny zdravotního volna
- Příspěvek na stravování a penzijní připojištění
- Odměna při pracovním jubileu
- Odměna za doporučení nového kolegy nebo kolegyně
- Přátelská atmosféra a rodinná firemní kultura
Pokud Vás naše nabídka zaujala, těšíme se na setkání.