Budete zodpovědný za řízení úseku zákaznické podpory, reklamací, servisu a montáží.
Vaše hlavní zodpovědnost bude:
- Vytváření, průběžná aktualizace, realizace a vyhodnocení koncepce rozvoje úseku zákaznických služeb.
- Monitorování, analýza a optimalizace procesů zákaznických služeb a souvisejících firemních procesů.
- Sledování a vyhodnocování spokojenosti zákazníků, návrh a realizace nápravných opatření
- Zabezpečení a rozvoj osobní, telefonické a elektronické komunikace s našimi zákazníky.
- Vyřizování stížností a reklamací zákazníků a poskytování technických informaci.
- Udržování a rozvoj vztahů se zákazníky.
- Podpora obchodu a marketingu, zejména prostřednictvím call centra
- Vedení, motivace, hodnocení a kontrola výkonu podřízených pracovníků v rámci svěřeného celku organizace.
Co od vás očekáváme:
- Min. SŠ vzdělání – technický směr
- Manažerskou zkušenost – min 3 roky
- Prozákaznický přístup
- Dobrá organizace a komunikační schopnosti
- Vlastnosti týmového hráče
- Schopnost prosazovat a koordinovat změny
- Základní dovednosti v oblasti financí a řízení rozpočtu
- Znalost anglického jazyka výhodou (porozumění tech. dokumentace)
Co vám nabízíme:
- Zázemí úspěšné výrobní společnosti s designovými produkty, kde se dělá vše od vývoje až po montáž a servis
- Prostor pro seberealizaci s dlouhodobou perspektivou
- Spolupodílet se na vývoji nových produktů
- Velkou míru samostatnosti
- Profesní rozvoj
- Motivační mzdový a bonusový systém
Nástup: možný ihned/dle dohody
Místo pracoviště: Hořovice u Berouna
Těšíme se na Vaše životopisy s fotografiemi a pár vět o tom, proč jsme Vás zaujali. Děkujeme.