Ředitel zákaznických služeb

Budete zodpovědný za řízení úseku zákaznické podpory, reklamací, servisu a montáží.

Vaše hlavní zodpovědnost bude:

  • Vytváření, průběžná aktualizace, realizace a vyhodnocení koncepce rozvoje úseku zákaznických služeb.
  • Monitorování, analýza a optimalizace procesů zákaznických služeb a souvisejících firemních procesů.
  • Sledování a vyhodnocování spokojenosti zákazníků, návrh a realizace nápravných opatření
  • Zabezpečení a rozvoj osobní, telefonické a elektronické komunikace s našimi zákazníky.
  • Vyřizování stížností a reklamací zákazníků a poskytování technických informaci.
  • Udržování a rozvoj vztahů se zákazníky.
  • Podpora obchodu a marketingu, zejména prostřednictvím call centra
  • Vedení, motivace, hodnocení a kontrola výkonu podřízených pracovníků v rámci svěřeného celku organizace.

Co od vás očekáváme:

  • Min. SŠ vzdělání – technický směr
  • Manažerskou zkušenost – min 3 roky
  • Prozákaznický přístup
  • Dobrá organizace a komunikační schopnosti
  • Vlastnosti týmového hráče
  • Schopnost prosazovat a koordinovat změny
  • Základní dovednosti v oblasti financí a řízení rozpočtu
  • Znalost anglického jazyka výhodou (porozumění tech. dokumentace)

Co vám nabízíme:

  • Zázemí úspěšné výrobní společnosti s designovými produkty, kde se dělá vše od vývoje až po montáž a servis
  • Prostor pro seberealizaci s dlouhodobou perspektivou
  • Spolupodílet se na vývoji nových produktů
  • Velkou míru samostatnosti
  • Profesní rozvoj
  • Motivační mzdový a bonusový systém


Nástup: možný ihned/dle dohody

Místo pracoviště: Hořovice u Berouna

Těšíme se na Vaše životopisy s fotografiemi a pár vět o tom, proč jsme Vás zaujali. Děkujeme.

Přehled

Hořovice

Typ pracovního vztahu:
• Plný úvazek

Požadované vzdělání:
• Středoškolské

Preferovaný nástup:
Ředitel zákaznických služeb

Mapka