Pro naší sesterskou společnost BLUEFORE, která se zabývá správou a údržbou budov a dalších zařízení v rámci organizace, hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/á zaštítí ekonomickou a finanční oblast.
Jste člověk, který dokáže držet pevně v rukou rozpočet i termíny? Umíte nejen plánovat, ale i dotahovat věci do konce? Pokud vás baví práce s čísly, máte zkušenosti s prací na projektech, chcete se podílet na smysluplných aktivitách, právě Vás hledáme!
Co Vás u nás čeká?
- samostatné vedení svěřené finanční agendy
- tvorba, evidence, kontrola rozpočtů
- tvorba přehledů a analýz
- tvorba reportů pro vedení společnosti
- plánování likvidity
- spolupráce na měsíčních a ročních závěrkách
- aktivní podíl na digitalizaci a automatizaci finančních procesů
- práce na přidělených projektech
- spolupráce na ostatních projektech
- organizačně správní činnosti se zaměřením na ekonomickou agendu
- kontrola smluv (nájemní, kupní, smlouvy o dílo atd.)
Jak si Vás představujeme?
- min. SŠ vzdělání v oblasti obchodu, ekonomie
- středně pokročilá znalost anglického jazyka
- znalost MS Office (především dobrá znalost Excelu)
- smysl pro detail, flexibilita a samostatnost, dobré analytické, komunikační a organizační schopnosti, schopnost týmové spolupráce
- aktivní přístup, ochota učit se novým věcem, schopnost prioritizace
- řidičský průkaz sk. B
Co Vám můžeme nabídnout?
- rozmanitou a zodpovědnou práci
- příležitost profesního a osobního růstu
- přátelské prostředí a rodinná firemní kultura
- týden dovolené navíc, 2 dny zdravotního volna
- příspěvek na stravování a penzijní připojištění
- odměna při pracovním jubileu
- odměna za doporučení nového kolegy nebo kolegyně
- možnost bezplatného parkování v místě výkonu práce
Zaujala Vás naše nabídka? Těšíme se na Vás při osobní setkání.